Підписатися на RSS

/Files/images/метод роб.jpg

Методична тема ліцею

"Піднесення ролі колективу ліцею як союзу вчителів, батьків, дітей для розвитку творчого потенціалу учнів, їх підготовки до життя на основі модернізації освітнього процесу"


З метою актуалізації уваги вчителів до підвищення якості освіти, виявлення у діяльності педагогічних працівників механізмів, що спрацьовують на підвищення якості освітнього процесу (розвитку учнівських компетентностей, навичок самостійної діяльності учнів як суттєвих складових якісної освіти випускника), виявлення проблем, утруднень у роботі науково-методичних об’єднань, формування перспективних рекомендацій, що сприятимуть удосконаленню роботи М/О і підняттю їх на системний рівень, відповідно до вимог сучасної освіти у червні 2022 року проведено аналіз стану ефективності методичної роботи у ліцеї.
Методична робота педагогічного колективу спрямована на створення оптимальних умов для підвищення професійної майстерності вчителів, передбачає систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка сприяє підвищенню рівня методичної і фахової компетентності педагогічних працівників ліцею, впровадженню в практику досягнень педагогічної науки, інноваційних освітніх технологій, передового досвіду, а саме:
- створення умов для розвитку інноваційної діяльності, педагогічної ініціативи вчителів для забезпечення рівного доступу кожної дитини до якісної освіти та отримання повної загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів;
- оновлення освітнього процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій та поглиблення науково-теоретичної роботи;
- підвищення професійної компетентності вчителів;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін, оволодіння технологіями пошуку і опрацювання необхідної інформації в Інтернеті та залучення учителів до використання інформаційних ресурсів;
- сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної методичної роботи з метою безперервного підвищення кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.
Робота над єдиною методичною темою підняла на більш високий рівень теоретичну підготовку кожного вчителя, надала чіткості, цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів, активізувала форми методичної роботи.
Основними формами методичної роботи з педагогічними працівниками ліцею є: педагогічна рада, методична рада, методичні об’єднання вчителів-предметників, методичне об’єднання класних керівників, інструктивно-методичні наради, науково-практичні, творчі групи, методичні студії, курси підвищення кваліфікації, атестація, самоосвіта.
Пріоритетні напрямки діяльності ліцею реалізовуються шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій, методики активного і інтерактивного навчання і виховання учнів, компетентнісного підходу до навчання школярів. Значна увага приділяється підвищенню якості навчання і виховання учнів, підвищенню професійної майстерності педагогічних працівників ліцею, організації роботи з обдарованими та здібними учнями, здійснення моніторингу якості освіти у закладі.
Головні зусилля зосереджено на розбудові соціально-орієнтовного навчального процесу, наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який сприяв пошуку ефективних технологій педагогічної праці, активному втіленню інновацій, мотивації до високої результативності у професійній діяльності, покращенню якості освіти, оптимізації управлінського контролю.

Основними завданнями методичної роботи ліцею є:

· реалізації завдань Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти;
· компетентнісного підходу та особистісної орієнтації, урахування світового досвіду та принципів його сталого розвитку;
· системного підвищення якості освіти на інноваційній основі, сучасного психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу;
· удосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів, підвищення їх управлінської культури (у міжкурсовий період).

Профілі навчання ліцею:

- профіль української філології

- профіль математичний

Сучасні технології, які використовує педагогічний колектив:

• психологічний супровід навчально-виховного процесу;
• інформаційно-комп'ютерна технологія;
• технологія колективного творчого виховання;
• проектна технологія;
• критичне мислення.
СТРУКТУРА
Для координації науково-методичної роботи у ліцеї працює методична рада на чолі з директором ліцею Тахтауловою О.О..
Методична рада ліцею визначає та затверджує программу розвитку , координує діяльність усіх структурних одиниць методичної роботи, планує, узгоджує та аналізує проведення педагогічних заходів, керує роботою методичних об'єднань.
У ліцеї працює 5 методичних об'єднань учителів-предметників, методичне об'єднаня класних керівників, школа молодого вчителя "Пошук".
- Методичне об'єднання вчителів початкових класів
- Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного та природничого напряму
- Методичне об'єднання вчителів-словесників
- Методичне об'єднання вчителів математики, фізики, інформатики, астрономі
- Методичне об'єднання вчителів фізичної культури, трудового навчання, образотворчого та музичного мистецтва, предмета "Захист України"

/Files/photogallery/8333/1.jpg

/Files/photogallery/8333/3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1616